15 jan. 2007

070115 - Vinna en resa till New York?!

Mjau mjauuu... lagom tills jag slutat löpa så har vår matte fått tokfnatt. Hon har anmält sig till en tävling på nätet där man kan vinna en resa till New York och se en NHL-match. Men vad ska hon dit och göra?! Inte lär det väl finnas så gosiga och fina katter där som vi. Och så hon skulle sakna oss sen då! ;-) NHL? Vad är det för nåt?! Nä, tacka vet vi MCO (= Maine Coon). Men matte verkar vilja vara med och försöka vinna iallafall...

Tävlingen hittar ni på denna sidan om det finns nån som läser detta som tycker att NYC och NHL verkar vara nåt bra: http://www.travelstart.se

Fast matte tycker att jag är lite tokig jag med. Vi har en krok uppe i taket (där det har suttit en lampa en gång i tiden). Jag blir helt fixerad vid den ibland och kan sitta hur länge som helst och "prata" med den. Redan som kattunge började jag med detta och gör det än idag emellanåt...

Inga kommentarer: