29 dec. 2006

061229 - 6 veckor gamla

Tiden bara rusar iväg, och det gör kattungarna också. De har fått små snabba ben och är lite här och varstans. De klättrar dock inte så högt ännu, men tittar längtansfullt upp mot fönster och bänkar...

De sover för det mesta i ett "bo" i klösmöbeln, men i morse måste Guinness tyckt att det blev för trångt eller nåt där inne för han låg och sov i vågskålen som stod på golvet. ;-) Sen efter en stund kom Gunwald och tyckte det såg mysigt ut och la sig där han också.







På tal om vågskålen så kommer här några vikter från nu på morgonen:


Gunwald: 725 g


Godzilla: 763 g


Guinness: 711 g


Gustaf: 757 g


Godzillas blå öga har allt mer börjat ändra färg, men fortfarande har han lite "mysko" färg på ena ögat. Grönt med en klarblå fläck.

2 kommentarer:

Muminen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Muminen sa...

Meeeen så fina!!
Härligt att du delar med dig av så underbara bilder. Man blir glad av att se dem!
Jag hoppas att du inte tar illa upp, men jag lånade en av bilderna till min blogg. Dock länkade jag tillbaka varifrån jag tog den. :)