25 dec. 2006

061225 - 5 veckor + 3d gamla

Igår var det julafton och vi katter hade verkligen en toppenkul morgon! Det låg julpapper och kartonger spridda över hela golvet och vi sprang runt som bara den och lekte med dem. Tänk om vi kunde ha en sån här skojig lekpark varje dag!


Godzilla går till anfall! Tjohoooo! Mijaaauu... jag fick den!!


Haha, jag fick den med!


Och vad är det här för nåt skoj då? Den kan man säkert förstöra...


Gunwald gäspar stort.


Guinness ser ovanligt lugn ut för att vara Guinness! *s*


Gustaf sitter och ser söt ut!



Gustaf igen!


Att "tälta" är skoj!


Att anfall mamma Heddas svans är bland de roligaste som finns!


Hedda med två kattungar i svansen.


Så här grinig kan man se ut när kattungarna är lite för busiga. Men annars är jag är jag en väldigt snäll och bra kattmamma på alla sätt och vis tycker min matte. Håller reda på mina små busfrön och uppfostrar dem så gott jag kan.

Inga kommentarer: