21 dec. 2006

061221 - 4 veckor + 6d gamla

Vår matte är lite rolig hon. Nu har hon ställt in ett TRÄD här inne i huset! Hon säger att det är en julgran och att vi måste vara rädda om den. Full med "leksaker" är den också. Men lite dum är hon för när jag gick till stora pappkartongen och drog ut en stor hög med glitter så la hon tillbaka det och sa att det är för farligt för oss katter. Tusan också. Det som verkade så roligt!


Åh, vad skoj detta ser ut!


Men usch och tvi!! Smaka inte på de där barren. Inte alls gott!


Men det är mysigt här under granen. Jag tror jag lägger mig här och vilar en stund.

1 kommentar:

Anonym sa...

Wow !!! vilka fantastiskt vackra kattungar !!!! Hur i himmeln går det att göra sig av med dom??? Jag skulle gråta floder. Ha en god jul med dessa busar i julgranen :)
kram monika